måndag 12 september 2016

FOTO 256 - MEDELPUNKT   (182)


4 kommentarer:

Anonym sa...

Vårt slott i medelpunkt, inte från den vinkel jag är mest van vid men så fint! Heja!

Anita Malta sa...

Snyggt foto av den vackra huvudstaden med slottet som medelpunkt. Fast jag tycker inte att vårt slott ser ut som ett slott i mitt tycke ska göra men det är ju en helt annan ovidkommande sak :-) Fyndig tolkning av temat !

hemhaid sa...

Själv är jag ingen rojalist men jag tyckte det blev ett bra motiv med solbelysningen på Slottsbacken. Temat "Medelpunkt" var ett som jag hade kvar på listan men utifrån min grundinställning till det hela hade jag lika gärna kunna valt temat "Bakgård" men det fanns inget sådant. Elakt eller...

Anki sa...

Jättesnygg bild över vattnet mot slottet... fint med de vita båtarna och de solbelysta molnen!